Re: Roznegliżowany zasilacz ;-)

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 02:01:14 MET DST

Artur 'Zmechu' Prokopiuk wrote:

[ciach]

> Mam koncept, aby zdjąc górną część obudowy zailacza i tym samym zwiększyć
> przestrzeń nad procesorem.

[ciach]

> [1] Baardzo mała obudowa, Athlon XP 1700, cooler boxowy, zasilacz 350W, w
> położeniu pionowym.

Też mam małą obudowę, z zasilaczem pionowo. Przez jakieś półtorej roku
miałem właśnie bez scianki, i całkiem nieźle egzamin to zdawało. Potem
kupiłem chiefteka i nie mogłem zdjąć obudowy ze względu naplombe
gwarancyjną, więc wywaliłem go na zewnątrz obudowy, do tyłu. Musiałem
odpalić dłuugo nie używany wiatrak na górze obudowy, bo zasilacz nie
wyciąga ciepłego powietrza z budy, ale jestem zadowolony. Od razu
poprawił się też widok przez szybkę z boku obudowy :P

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk