piorun zepsul modem analogowy

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_ANTYSPAMpoczta.onet.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 00:01:11 MET DST

Hello!~
Piorun zepsuł modem analogowy (chyba) :-). Była burza i silne wyładowanie ,
jak już było po wszystkim włączam kompa i nie chciał sie uruchomić zrobiłem
twardy reset i po tym słyszę trzask ,był jakiś komunikat na dole ale
zignorowałem to uruchamiam system i nie ma modemu :-(. Rozbieram kompa i
wyciągam modem a chip ma odstający plastik który odleciał
:-( modem na
śmietnik . Mial ktoś taki przypadek, jak sie przed tym chronić ?

--
Odpowiadając na mój adres usuń słowo ANTYSPAM