Chieftecki sa niesamowite :)

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 22:54:23 MET DST

Witam.
Na wstepie przedstawie bohatera wieczoru - HPC-360-302 DF.
Wlasnie przed chwileczka podczas pracy wylaczyl sie prad w calym mieszkaniu.
Zupelna ciemnosc, trwalo to moze z sekunde lub dwie, po czym prad znowu sie
pojawil w gniazdkach. Monitor oczywiscie zrobil sie ciemny, ale gdy sie
rozjasnia to co zobaczylem? System w takim samym stanie, w jakim go
zostawilem, sprawny i nie wisi :) Naprawde nie wiem jak to sie stalo. UPSa
nie mam, a to nie bylo tylko blyskawiczny zanik i powrot pradu jakie czasem
sie zdazaja i nie wplywaja na prace kompa, bo wtedy nie wylaczylby mi sie
telewizor i mikrofala (no i swiatla by tylko migly). Naprawde ciemnosci
trwaly ponad sekunde.

Pierwszy raz czegos takiego doswiadczylem i nie wiem jak to wyjasnic :)
Przyzwyczailem sie, ze w takich sytuacjach na starym zasilaczu L&C mialem po
prostu restart.

No, to juz sie pochwalilem :)
Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *