Re: Litery partycji - zamienione

Autor: g!b (gibson_at_space.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 22:18:28 MET DST

> Mogą, zmień w rejestrze wpisy w kluczu
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices
> (przykładowo \DosDevices\D: na \DosDevices\C:).

po tym zabiegu nie moglem juz odpalic systemu :(( a nie trzeba bylo zmienic
jeszcze jakiegos wpisu w boot.ini ?
zainstalowałem system ponownie, i teraz sytuacja wyglada podobnie jak przed
instalacja, mianowicie:
kolejna nowa litera na jakiej zainstalował sie windows, to F.
Wyglada to tak, ze za kazdym razem robi instalcje na nowej literze.

Podczas instalacji w trakcie wyboru partycji, partycja C:/ jest juz zajeta,
wiec system instaluje sie na kolejnej wolnej partycji, w tym przypadku jest
to juz F.