Re: tanie WIFI

Autor: Thomas (mmaakkssyymmUSUNTOCO_at_DUZYMILITERAMIwp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 20:36:42 MET DST

Użytkownik "azbest" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy ktos orientuje sie gdzie i za ile mozna dostac pare kart sieciowych
> bezprzewodowych ? Chodzi mi o podlaczenie 2 komputerow, miedzy nimi 20 cm
> scianka, a komputery w zasadzie przy nich. Taki maly domowy WIFI :)
> Predkosc bez znaczenia, nawet 1 Mbit moze i byc

nie poelcam realteków 8180 i repoteców (ten sam chip) bo moga byc problemy
na 51%

polecam ralinka 1sztuka ~ 140zł
oczywiscie z małą antenką 2db, styknie Ci na tą ścianę..

pomyśl też może o jakiejś pico-sieci,
tzn po bluetooth, będzie to niecały 1Mbit,
ale możesz podpiąć do tej sicei jeszcze telefon z gprsem, drukarkę i
cokolwiek co ma BT :)