Re: pamiec Rimm

Autor: Tarki (mihtur_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 20:32:40 MET DST

> chciałbym dokupić pamięć Samsunga PC 800 Rimm non-ecc. W związku z tym mam
> pytanie czy muszę kupić identyczną kość (mam 128mb a chce dokupic 256)? I
> czy kość musi mieć identyczne oznaczenie ( w moim przypadku KMMR16R88AC1)
> czy moze to byc dowolna kosc samsunga typu PC 800 non-ecc?
> pozdrwiam
> f.
--------

ilosc pamieci na obu kanalach musi byc taka sama; jesli to jest plyta na
chipsecie i820 to pamiec masz jednokanalowo,ale z tego co pamietam w obydwu
gniazdach moduly musza miec taka sama pojemnosc - niech mnie ktos poprawi
jesli sie myle.... raczej nie powinienes mieszac pamieci ecc z non-ecc oraz
45ns z 40ns, reszta nie powinna miec znaczenia - z doswiadczenia wiem ze
moduly samsunga bez problemu pracuja z modulami kingstona...

pozdrawiam