Re: Problem z obrazem (samsung 757dfx)

Autor: [*SNOW*] (dbi_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 19:57:30 MET DST

> Jak możesz to sprawdŸ ten monitor na innej karcie grafiki. Jeœli piszesz,
że
> to samo działo się z optiview, to może coœ nie tak z grafikš? W końcu ona
> też ma coœ do gadania a sprawdzić nie trudno.
No dobrze... tylko jedna rzecz wazna... z Optiview mialem to samo ale na
starym komputronie... jak kupilem nowy to i monitor zmienilem. Wlasnie
zastanawiam sie dlaczego tak sie dzieje. Nie sadze zeby byla to wina karty,
ale jezeli bede mial kiedys sposobnosc to sprawdze. Ale zastanawiam sie czy
nie ma to zwiazku z tym ze nie mam uziemionego gniazka. Moze to glupie ale
nie znam sie i dlatego jakos mnie ciagnie do tego stwierdzenia. Kiedys
wlasnie Optiview zareklamowalem z tego powodu, wymienili procesor na inny
ale dzialo sie tak caly czas. Hmmm...
Sam juz nie wiem co myslec. Raz slysze ze OK, pozniej ze cos moze byc jednak
nie tak. Mnie to w zasadzie w pracy nie przeszkadza tylko boje sie o to
zeby mi nie strzelil monitor za jakis czas.
Pozdrawiam