Re: Problem z nagrywarką

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 19:55:45 MET DST

> Niedawno zmieniłem kompa z celerona 433,
> na athlona 2000 xp za płycie Soltek z nForce'm.
> Windows włącza sie jakies 8 minut i chodzi wolno,
> płyty sie nie chca nagrywac (po 1% stop).
> Jak wyjme nagrywarke to wszytko śmiga jak trzeba.

sprawdz, ewentualnie wymien przewod IDE sprawdz jumperologie master/slave
jak juz sie windows uruchomi wskocz do opcji kontrolery IDE badz kanaly DMA
i zobacz czy pracuje w trybie UDMA, sprobuj wsadzic do innego sprzetu ta
nagrywarke (wykluczysz jej uszkodzenie w trakcie upgrade'u) ewentualnie
zmien bios nagrywarki lub plyty glownej.

zdrowko
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow