Re: Abit KT7 bez Raid jaki max procek ?

Autor: JaVoL (javolddd_at_XXXXXXwp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 15:48:29 MET DST

> Ja mam plytke od 2000r. na poczatku z d700, obecnie z 2100+, a jak na

To ja jestem jeszcze na etapie D700

> razie to zmienilem wentylator na chipsecie, bo poprzedni juz nie chcial
> sie krecic (w sumie mozna zostawic sam radiator, ale jakos wolalem aby cos
> tam dmuchalo).

Moj przeczyscilem i narazie spox
Tylko ja mialem pad zasilacza i spalil mi sie pociagajac za soba dysk, cd
rom, nagrywarke i jakos nic wiecej... Ostatnio zauwazylem ze Irda nie dziala
pewnie tez poleciala ale pozatym wszystko dziala dobrze dysk nowy nagrywarke
na gwarancji zrobili zsilacz 300W Feel i spox
Moge nadal krecic max 8.5x i szyna 112 ;-)
Ale juz obudowy nie moge zakladac bo zagoraco mam CoolerMastera...

> Z powazniejszych rzeczy to kondensatory; u mnie juz lekko napuchniete, ale
> komp startuje bez problemu, nie wiesza sie (sporadycznie zdarzy mu sie
> restart) - jak sie bardziej porozpieprzaja, do dam plytke do elektronika
> na przelutowanie kondensatorkow i wsio ;).

Tak tylko ze jak nie beda chcialy poczekac i wczesniej cos strzeli ?

Czyli podsumowujac co dokladnie potrzebuje do tej operacji:

- kupuje proca 2100xp ( jak musi byc oznaczony zeby nie byl zablokowany
fabrycznie, jakis numer serii itd)
- Czy mam zainwestowac w chlodzenie wodne ? Czy wystarczy jakis lepszy od
CoolerMastera wiatrak
- W jakim ustawieniu wtedy ma byc RAM host clk czy nadal bedzie host clk +
Pci

> Pozdrawiam
JaVoL