Re: Abit KT7 bez Raid jaki max procek ?

Autor: Andrzej Przybylak (scsii_at_poczta.(anty-spam)onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 15:21:17 MET DST

> I jak z wydajnoscia bedzie smigac pelnymi zaglami czy jednak stary KT133
> podetnie mocno skrzydelka a i ile ta plyta mi porzyje ;-)

Coz, zamiast np. 20x100mhz bez dwoch zdan korzystniejsze byloby 10x200mhz,
no ale lepsze to niz nic. Magistrala bedzie troche dlawic, ale inaczej sie
nie da (oczywiscie, mozna kupic nowa plytke ;)).

Ja mam plytke od 2000r. na poczatku z d700, obecnie z 2100+, a jak na
razie to zmienilem wentylator na chipsecie, bo poprzedni juz nie chcial
sie krecic (w sumie mozna zostawic sam radiator, ale jakos wolalem aby cos
tam dmuchalo).
Z powazniejszych rzeczy to kondensatory; u mnie juz lekko napuchniete, ale
komp startuje bez problemu, nie wiesza sie (sporadycznie zdarzy mu sie
restart) - jak sie bardziej porozpieprzaja, do dam plytke do elektronika
na przelutowanie kondensatorkow i wsio ;).

Pozdrawiam