Mała sieć bezprzewodowa

Autor: tomciar (tomciar_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 11:52:27 MET DST

Witam i proszę o pomoc
Chciałbym w domu udostępnić łącze internetowe z peceta (neostrada) dla
laptopa. Myślałem o kablu ale to nie jest to eleganckie rozwiązanie.
Przypadkiem w MediaMarkt zobaczyłem taki zestawik: katra sieciowa "z
antenką" (do do peceta) oraz taki WAP- pod USB- to myślałem podpiąć do
notebooka. Czy takie rozwiązanie zadziała? Czy może któryć z grupowiczów
widzi inne rozwiązanie?
Acha, i to wszystko miałoby kosztować koło 800 zł.

--
Pozdrawiam,
Tomek