Re: LiteON - pad po flashowaniu - HELP!

Autor: -==- (bajbus_35_at_wyciacto.op.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 09:26:03 MET DST

Użytkownik "x4y4" <xxxxyyyy_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Co do wpinania na goraco tasmy to bylbym ostrozny 2 razy probowalem i 2 razy
> korki wysadzone.
> Raz podpinanie przewodu zasilajacego CDROM do juz wpietej tasmy, raz
> podpinanie tasmy danych do zasilanego CDROM. Mimo ze staralem sie to zrobic
> mozliwie sprawnie to przeskok iskry i po pradzie ;-)
> Oczywiscie nie swiadczy to asolutnie o tym ze Ci sie to stanie (raczej moze
> swiadczyc o mojej niudolnosci ;-) )
> A co do padu wypalacza, to w moim LiteOnie, tyle ze byl to DVDR 451S to
> flashowalem go do 8x i tez sie spitolilo (caly czas palila sie dioda oczytu)
> [...]

Pytałem na forum i dostałem odpowiedź, ale nic z tego nie wyszło. Pożyczyć napędu
nie mam od kogo. Stąd moje pytanie czy serwis to zrobi? Jeśli tak, to który w W-wie
możecie polecić (szybko, w miarę tanio). Czy może serwisy takimi rzeczami się nie
zajmują
i trzeba by nowy napęd kupić :(

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus_35(at)op(KROPKA)pl