Re: LiteON - pad po flashowaniu - HELP!

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 03:55:17 MET DST

> IMO mozesz sam przywrocic jej 100% sprawnosc.
> Znajdz kumpla z taka sama nagrywara, rozpocznij flashowanie i "na goraco"
> (bez wylaczania komputera ) przepnij tasme pod swoj naped. IMO powinno sie
> udac.

Co do wpinania na goraco tasmy to bylbym ostrozny 2 razy probowalem i 2 razy
korki wysadzone.
Raz podpinanie przewodu zasilajacego CDROM do juz wpietej tasmy, raz
podpinanie tasmy danych do zasilanego CDROM. Mimo ze staralem sie to zrobic
mozliwie sprawnie to przeskok iskry i po pradzie ;-)
Oczywiscie nie swiadczy to asolutnie o tym ze Ci sie to stanie (raczej moze
swiadczyc o mojej niudolnosci ;-) )
A co do padu wypalacza, to w moim LiteOnie, tyle ze byl to DVDR 451S to
flashowalem go do 8x i tez sie spitolilo (caly czas palila sie dioda oczytu)
skorzystalem wtedy z forum cdrinfo (a jakze ;-) ) i tam to polecono
programik, ktory flashuje nagrywarke bez sprawdzania co juz w niej siedzi,
niejako na chama. Niestety wylecialo mi z glowy jak to on sie nazywa zdaje
sie ze byl tu: http://www.liteon401s.prv.pl/. Jednak w Twoim przypadku
potrzeba Ci podobnego flashera do CDRW wiec polecam rzuc kwestie na forum
cdrinfo i na pewno cos znajdziesz.

zdrowko
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow