sdram 133 Mhz czy ddr 266 Mhz ? ATA 100 czy ATA 66

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 15:24:29 MET DST

Witam!

Zastanawiam się jak duża (bądź nieduża) jest różnica między pamięciami sdram
133Mhz i DDR taktowanymi 266Mhz? Dokładnie chodzi mi o różnicę w wydajności
komputera.
Może ktoś ma płyte ECSa pozwalającą na włożenie 2 kości DDR lub 2 SDRAM i
testował oba rozwiązania? (ta płyta to chyba k7s5a czy jakos tak, nie
pamiętam dokładnie)

Drugie pytanie dotyczy różnicy w wydajności dysku ATA100 pracującego na ATA
100 i ATA 66. Moja płyta niestety obsługuje tylko ATA66. Czy kontroler PCI
rozwiązałby to?

Jak to poskładać do kupy to chodzi mi o to czy zostać przy starej płycie czy
też zmienić na nową. Problem oczywiście w zasobności portfela:)

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Tomek