Uszkodzona pamięć ??

Autor: Konrad (karpisz_at_NOSPAMpl.onet.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 14:50:26 MET DST

Jakiś czas temu mój komp zwariował - zostawiłem go na no , żeby się
skompresował film do divx-a , tylko że po jakimś czasie stało sie coś
takiego - ekran czarny , zero reakcji tylko słychać przerywany pisk. W
instrukcji od płyty głównej(VIA) wyczytałem że taki pisk występuje gdy
nie zostanie wykryty RAM (??). Wyłączyłem kompa z sieci , odczekałem
chwilę i go włączyłem ponownie - wystartował normalnie , system odpalił
bez problemów. Niestety od tego czasu co jakiś czas miały miejsce
zwiechy - niebieskie ekrany itp. Pomyślałem więc że poszła pamięć i
wymieniłem ją na inną. Od tego czasu jest ok , tylko mam pytanie - co u
diabła się stało ?? Macie jakieś pomysły ?? Jak się chronić przed
takimi awariami ?? Mam PIV 2.4 , nic nie podkręcane itp. Będe wdzięczny
za wszelkie sugestie

Pozdrawiam