Re: problem z nagrywarka LG

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 13:08:04 MET DST

> witam mam prblem z nagrywarka lg 16x10x40x (gce-8160b), mialem
przeciazenie
> w sieci, ktore sprawilo ze moja nagrywarka jest rozpoznawana zarowno przez
> bios jak i przez system jako zwykly czytnik i tak tez dziala (moge czytac
> niemoge nagrywac) probowalem wgrac nowego biosa ale orginalny program do
> flashowania wypisuje ze niemoze odnalesc wlasciwego uzadzenia, czy jest
> jakis sposob zeby wgrac biosa do tej nagrywarki ?

jak to czytam to zastanawiam sie czy nie pomylilem grup:) bardziej by to
pasowalo na paranauki niz tutaj ... co rozumiesz przez to, ze miales
przeciazenie w sieci, ktore "sprawilo" ze twoja nagrywarka jest rozpoznawana
jako CD ?
Nagrywarka albo dziala albo nie dziala ... tutaj nie ma jakichs cudow, ze
sam sie przeprogramowal firmware w nagrywarce i teraz widzi ja jako cd ...
czemu wogole czepiles sie tego firmware'u w nagrywarce ??? Podlacz wypalare
do innego kompa i przetestuj czy da sie cos nagrac na niej ... jezeli sie da
zainteresuj sie swoim systemem i plyta glowna czy przypadkiem od tego
"przeciazenia" sie cos nie zdymilo ... jezeli sie nie da nagrac to poprostu
masz skopana wypalare i tyle ...