problem z nagrywarka LG

Autor: Morpheus (dlmail_at_o2.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 14:45:30 MET DST

witam mam prblem z nagrywarka lg 16x10x40x (gce-8160b), mialem przeciazenie
w sieci, ktore sprawilo ze moja nagrywarka jest rozpoznawana zarowno przez
bios jak i przez system jako zwykly czytnik i tak tez dziala (moge czytac
niemoge nagrywac) probowalem wgrac nowego biosa ale orginalny program do
flashowania wypisuje ze niemoze odnalesc wlasciwego uzadzenia, czy jest
jakis sposob zeby wgrac biosa do tej nagrywarki ?

dzieki za kazda pomoc