Re: obudowa notebooka - co robic ?

Autor: dr (nie_at_chce.spamu)
Data: Sun 09 May 2004 - 00:37:28 MET DST

Witam

> skoro ma pol roku i obiecali Ci wymienic obudowe w ramach gwarancji, to
nie
> wiem dlaczego mieliby Ci oddac ta peknieta obudowe. Przeciez oni musza ja
> odeslac producentowi, zeby on z kolei oddal serwisowi kase.

Ja o tym wiem ! Tylko sadze, ze w ogole ten plastik jest marnej jakosci i
obudowa bedzie mi caly czas pekac.....
Zatem wymiana jej od czasu do czasu to nie zalatwienie sprawy.
Sadzilam wiec, ze jakos sie dogadam z serwisem zeby mi dali ta obudowe do
obrobki plastycznej, a jesli mi sie nie uda, to trudno.

> A mozesz powiedziec w ktorym miejscu peka ta obudowa? Obudowa LCD przy
> zawiasach ?

Tak, pokrywa przy zawiasie, tylko po jednej stronie.

> Jesli tak, to zasugeruj im poluzowanie tych zawiasow. W naszym serwisie
> zawsze to defaultowo robimy, przy wymianie peknietej obudowy LCD.

Oczywiscie, poluzowali mi te zawiasy, nawet do tego stopnia, ze matryce moge
odchylic lekko ponad 90 stopni, bo dalej juz opada.
Tylko nie wiem czy to drugie pekniecie nie zdarzylo sie jeszcze przed
poluzowaniem - co prawda nie widzialam zadnych sladow pekniecia jak mi
oddali kompa z serwisu, ale moglo byc jakies mikro pekniecie.
Bo jesli pekla pozniej, to juz w ogole nie ma o czym mowic - jak pekla przy
tak lekko dzialajacych zawiasach.......

> BTW: nie, to nie serwis Hyundaia.

Szkoda ;).
Napisałam do nich maila, może znajdą jakieś lekarstwo na ten problem ;)

Pozdrawiam
i dziękuję
D/\G/\