Re: Wyciszenie dysku

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Sat 08 May 2004 - 20:29:33 MET DST

Tylko Twoje rozwiązanie ma dość poważną wadę: nie zapewnia chłodzenia dysku
! Przykręcając dysk do obudowy to tak jak być przykręcał do dysku radiator !
Od czasu pojawienia się dysków 7200 strasznie rezunuje obudowa od ich drgań,
więc sam chciałem je wyciszyć. Skombinowałem kosz na dyski od starej
obudowy, umieściłem w nim dyski, do tego kosza przykręciłem radiatory od
starych procków i całość położyłem na piance. Cicho i bezpiecznie.
    Pozdrawiam
        Darek