Re: Wyciszenie dysku

Autor: Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 May 2004 - 20:11:56 MET DST

.: enzo :. wrote:
> jakie znacie narzędzia programowe do wyciszania
> dysków twardych?. Mam Seagate i Western Digital.

Znam doskonałe nie programowe i robi je się w 5 minut.
Dwa kawałki papierwoego ręcznika w rolce składasz tak aby były mniej więcej wielkości podstay dysku. Kładziesz na to poledyńczą kartę papieru też tej wielkości, a na całość kładziesz dysk. Gumkami recepturkami łączysz wszystko aby się nie rozpadło. Potem możesz polożyć to na dnie obudowy lub wnęki na urządzenia 5".
Przez półroku prześladował mnie potworny pisk dysku, a to pomogło odrazu.
Mam WDC80GB 7200rpm/8MB