Re: (OT) ustawienia radka i napisy na tv

Autor: C&C (wojtek_at_celewicz.com)
Data: Sat 08 May 2004 - 10:04:56 MET DST

> ale nie było filmu.
> Sprawa jest poważna, niemal honorowa, ponieważ obiecałem żonie kino a tu
> niestety lipa.

Wystarczy zainstalować DivxG400 i napisy same się pojawią przy odpaleniu
filmu jak nie bedzie polskich znaków to w opcjach trzeba wybrać napisy i
język polski i kraje wschodnioeuropejskie jak to nie zadziała to trzeba
wejsć tam w te ustawienia napisów i jak włączy sie film to robi się aktywna
opcja wyboru napisów trzeba wybrać te które są akurat potrzebne do filmu i
gotowe. Może to troche zamieszane ale ja też przez to przechodziłem i działa
:)