Re: klawkaz obnizonym skokiem

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sat 08 May 2004 - 09:56:30 MET DST

> Podjarany toczacym sie tutaj watkiem o klawiaturach
> z obnizonym skokiem postanowilem zainwestowac 35 zeta
> i kupilem sobie Tracera UltraMedia TRK-17 MTB Silver.
> Klawiaturka jest fajna, oprogramowanie do d***.
> Sciagnalem sobie soft od klawiatur Microsoftu ktory
> obsluguje rowniez ta klawke ale jest jeden problem,
> a mianowicie nad kursorami sa takie 3 przyciski od
> wylaczania kompa, stanu uspienia i wyjscie ze stanu
> uspienia, ktorych niestety nie mozna za pomoca tego
> softu wylaczyc. Znacie moze jakies programy ktore
> pozwolilyby mi to wylaczyc?

Robię to tak: wyciągam te zbędne klawisze i zaklejam przygotowaną "plombą"
żeby dziury nie straszyły. Jeśli skrajnie zależy ci na estetyce można by
rozkręcic klawiaturę i zależnie od budowy styków je wyjąć czy przełożyć
papierem - tak by klawisze fizycznie przestały działać. Drastyczne ale
skuteczne, i raz na zawsze załatwia sprawę zawieszenia/wyłączenia kompa
przypadkowym naciśnięciem jednego z nich (bo jeszcze nie widziałem by
działały prawidłowo).

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html