Re: Czym zaznaczyć uszkodzony obszar HDD?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 22:50:56 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> chyba laik jesteś , ale jak dotąd to nie ma takiego programu który
zaznacza
> pewien obszar partycji jako bad . Da się wyciąć kawałek dysku poprzez
> ominięcie go .

ano laik, masz rację

> Np jeśli masz uszkodzony obszar od 1100 MB do 1200 MB to tworzysz partycje
> nr1 w obszarze od 0 do 1050 Mb oraz nr2 w obszarze od 1250 do końca dysku
.
> da się to zrobić chyba każdym programem do partycjonowania . Najszybciej
> robi wg mnie Ranish .

Próbowałem z buta zaznaczać DiskTool'em z pakietu NU, ale ten ma problem z
FAT32.
Z DiskEditem nie radzę sobie, Linuxa pod ręką też nie mam żeby odpalić
write-test czy badblocks.

Dzięki za pomoc z tym Ranish, gdzieś go mam... popróbuję

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.