Re: Kupno uzywanego monitora

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.home._pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 20:17:31 MET DST

On Fri, 7 May 2004 18:52:06 +0200, "Tommygun" <pepepsh[wytnij
to]@poczta.pl> wrote:

>właśnie sprawdziłem u mnie jest to ciche brzdęk, ale myśle że to o niczym
>nie świadczy, ostatecznie to nawet jakby to miało oznaczać bliski koniec
>tego monitora to w końcu nie on warty majątek

Nie twierdzę, że to musi o czymś świadczyć. Wprost przeciwnie, wali
tak już sobie rok czasu, a monitor jak działał tak działa i nie zanosi
się, żeby miało stać się coś z nim złego. Sęk w tym, że jest to dosyć
uciążliwe i stresogenne dla użytkownika. W końcu czemu sąsiedzi mają
być informowani o fakcie włączania przeze mnie monitora:)

Chemical