Re: Lepszy czytnik grup dyskusyjnych

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 19:58:03 MET DST

Dnia 2004-05-07 19:31:05, indywiduum zwane *DeJotPe* wymodziło przez
port 119 co następuje:

[...]
> widziałem ze to wszystko jest gdzies do ustawienia, ale tuz obok
> skonfigurowany OE, ktory moze nie umie wstawiac delimitera i łamie linie ale
> jest za to w 100% dla mnie naturalny i wygodny - nie mielam ochoty zmieniac
> srubokreta na noż armii szwajcarskiej, w ktorym srubokret jest bezuzyteczny
> do momentu zlokalizowania gdzie sie grzechotke przestawia na prawe obroty...

:))
Wszystko jest do ustawienia, ale nie mogę Cię ot tak po prostu zbesztać,
bo masz trochę racji ;)
Jak sciągnąłem 40tude (coś na jesieni 2002, kto się tym dłużej bawi?;)),
to pierwsze wrażenia były nieciekawe - wszystko stało na głowie...
Pobawiłem się, wnerwiłem, wziąłem flaszkę i polazłem do kumpla. Po
powrocie od kumla (hik!) siadłem do kompa (hik!): wszystko logiczne, na
miejscu i bardzo intuicyjne. Zakochałem się w 40tude ;)))
Polecam tę metodę ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]