Re: Lepszy czytnik grup dyskusyjnych

Autor: DeJotPe (dejotpe_at_potcza.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 19:31:05 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy_at_erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości

> Dlaczego? Czyżbyś był masochistą?

wlasnie nie. w 40 tude znalazlem jak zmienic czcionke w menu a nie znalazlem
jak zmienic czcionke w czytanych postach. czytanie nastepnych postow spacja
jest po ch... a ustawienie nadawcy/konta nigdy mi sie nie udalo.
dodatkowo nie lubie czytac postow w okienku 3cm na 10cm a grup w oknie 3cm
na 3cm, ze nawet alt.pl sie nie miesci.
nie wiedziec czemu 40tude chiał mi zaczac od sciagniecia wszystkiego, cos
kwascił z grupami binarnymi.

widziałem ze to wszystko jest gdzies do ustawienia, ale tuz obok
skonfigurowany OE, ktory moze nie umie wstawiac delimitera i łamie linie ale
jest za to w 100% dla mnie naturalny i wygodny - nie mielam ochoty zmieniac
srubokreta na noż armii szwajcarskiej, w ktorym srubokret jest bezuzyteczny
do momentu zlokalizowania gdzie sie grzechotke przestawia na prawe obroty...

pozdrawiam.