Re: Jaki AMD + jaki HDD do konwersji filmu Digital8 na DVD/DIVX?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 19:03:43 MET DST

Użytkownik "Marcin (news)" <anty_at_spam_delphins_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7g6ge$m4o$1_at_h1.uw.edu.pl...
Witam,

W najbliższym czasie zamierzam wymienić komputer (chyba cały) na coś co
będzie w stanie dokonać bezstratnego ściągnięcia filmu z kamery i później
wypalenia na DVD (raczej DVD).
Interesują mnie informacje na następujące tematy:
1. jaką obudowę kupić aby była cicha powiedzmy w okolicach +/-200zł

Ładną i dosyć wysoką jak możesz żeby było w niej dużo przestrzeni (obieg
powietrza) - na zasilacz możesz nie patrzeć, bo chcesz dokupić inny. Chyba
że zdecydujesz się od razu na obudowę z dobryma zasilaczem (np. Chieftec,
Modecom)

2. jaki zasilacz do obudowy jest warty uwagi (powiedzmy do 100)

Modecom 300W GT (PF) - 115 zł

3. jaki procesor (myślę raczej o Athlonach XP) i jaki dysk twardy - raczej
80GB (może 120GB) aby zestaw jako całość działało bez ksztuszenia się - za
jakieś max 450-500zł

kup Athlona powyżej 2000+ (najlepiej 2400+), dysk Seagate 80-120 GB

4. jakie pamięci kupić i na ile istotne jest taktowanie ich tzn. jakich
mam na pewno nie kupować jeśli chcę dobrze zgrywać nagrania.

minimum 256 MB i raczej wszystko jedno jakie, byle były sprawne
(taktowaniem się nie przejmuj, cena podobna - kup z takim taktowaniem na
jakie pozwoli płyta)

PS- no i jeszcze kontroler FireWire