Jaki AMD + jaki HDD do konwersji filmu Digital8 na DVD/DIVX?

Autor: Marcin \(news\) (anty_at_spam_delphins@poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 16:36:52 MET DST

Witam,

W najbliższym czasie zamierzam wymienić komputer (chyba cały) na coś co będzie w stanie dokonać bezstratnego ściągnięcia filmu z kamery i później wypalenia na DVD (raczej DVD).
Interesują mnie informacje na następujące tematy:
1. jaką obudowę kupić aby była cicha powiedzmy w okolicach +/-200zł
2. jaki zasilacz do obudowy jest warty uwagi (powiedzmy do 100)
3. jaki procesor (myślę raczej o Athlonach XP) i jaki dysk twardy - raczej 80GB (może 120GB) aby zestaw jako całość działało bez ksztuszenia się - za jakieś max 450-500zł
4. jakie pamięci kupić i na ile istotne jest taktowanie ich tzn. jakich mam na pewno nie kupować jeśli chcę dobrze zgrywać nagrania.

Generalnie sprawa wygląda tak, że komputer nie służy mi do gier a do programowania i ma służyć do zgrywania nagrań z kamery. Tak więc co radzicie?

bacik

--
DeliX: http://delix.prv.pl - ModemiX, HelpiX, Klawiaturka
Delphi CZaPy - czyli kilka pytań i odpowiedzi.