Re: jaki lcd

Autor: Jarocki (jaro735_at_NO.SPAM.op.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 16:23:36 MET DST

"Andrzej" <andrzej_i_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> witam
>
> psuje mis ie monitor crt, dlatego zdecydowalem sie na zakup nowego
> prawdopodobnie bedzie to 15 lub 17 cali

polecam jednka 17"

polecam poczytać na stronie www.mva.pl lub www.prad.de

> teraz mam pare pytan
>
> czym sie rozni wejscie cyfrowe od analogowego?

tym czym magnetofon na kasety od odtwarzacza CD :)

dużo lepsza jakość na DVI

> czy kupujac z wejsciem cyfrowym bede musial zminic karte graficzna - w tej
> chwili mam rive 16 mb?

tak, na akrte z DVI - najtańsze już po ok. 250-300 zł

> czy 75hz przy rozbielczosci 1024/768 to nie za malo, w crt oczy mnie bola
> przy takim odswierzaniu?

w LCD odświeżanie nie ma znaczenia

> co to sa monitory medion - pierwsze slysze o tej firmie, ale ceny ma
niskie,
> czy warto zainwestowac w ta firme?

chłam

Z BARDZO tanich to tylko Gateway i Miro www.oem.com.pl

> w koncu, w ktora strone sie ukierunkowac, jaka firme (konkretny model )
> wybrac, pracuje glownie w domu piszac rozne rzeczy na kompie, ale czasmi
po
> 10 godzin prawie non-stop, w likendy granie i oladanie filmow.
> najlpeiej zeby monitor mial 36 miesiecy gwarancji
>
> bardzie zalezy mi na jakosci obrazu, chociaz cena tez jest wazna

Polecam sklep www.1klik.pl albo www.komputronik.pl

Najlepsze monitory robią EIZO, iiYama, IBM, HP

Bardzo dobre są Sony, NEC, Dell, COMPAQ

Z tańszych polecam Acer, Philips

Z bardzo tanich Gateway lub Miro, ewentualnie Samsung