jaki lcd

Autor: Andrzej (andrzej_i_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 13:13:27 MET DST

witam

psuje mis ie monitor crt, dlatego zdecydowalem sie na zakup nowego
prawdopodobnie bedzie to 15 lub 17 cali
i tak na pewno przed wyborem przejde sie po sklepach patrzac ktory lepiej
swieci

teraz mam pare pytan

czym sie rozni wejscie cyfrowe od analogowego?
czy kupujac z wejsciem cyfrowym bede musial zminic karte graficzna - w tej
chwili mam rive 16 mb?
czy 75hz przy rozbielczosci 1024/768 to nie za malo, w crt oczy mnie bola
przy takim odswierzaniu?
co to sa monitory medion - pierwsze slysze o tej firmie, ale ceny ma niskie,
czy warto zainwestowac w ta firme?
w koncu, w ktora strone sie ukierunkowac, jaka firme (konkretny model )
wybrac, pracuje glownie w domu piszac rozne rzeczy na kompie, ale czasmi po
10 godzin prawie non-stop, w likendy granie i oladanie filmow.
najlpeiej zeby monitor mial 36 miesiecy gwarancji

bardzie zalezy mi na jakosci obrazu, chociaz cena tez jest wazna

pozdrawiam

--
Andrzej
[FirstTheyIgnoreYou,ThenTheyLaughAtYou,ThenTheyFightYou,ThenYouWin]