Re: do overclockerow, procesor, co robic?

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Fri 07 May 2004 - 14:39:16 MET DST

Użytkownik "VILQ" <vilq[@]skrzynka.pl.nospam> napisał w wiadomości

> Wyraze swoje zdanie w odniesieniu do KT4V - plyty badz co badz bardzo
> podobne. To ze w biosie widzisz te 220MHz fsb wcale nie oznacza ze plyta
> tyle wyciagnie. Mi najwiecej udalo sie wycisnac z niej fsb 181 przy
mnozniku
> x12.5 Przy czyms wiekszym plyta odmawia posluszenstwa ;) Stabilnie
utrzymuje
> sie na fsb 172.
> To co napisales odnosnie napiecia na tej plycie nie jest do konca prawda.
> Plyta obsluguje max napiecie o 0.1V wyzsze niz defaultowe napiecie procka.
> [...]
;)

Eh tyle to kasy nie mam a i takich przemeblowan nie planuje narazie oraz
jakims maniakiem szybkosci nie jestem. Jesli chodzi o krecenie to chcialem
tego Durona chociaz tak o 200MHz podciagnac ;)
A co kolega powie na zakup AMD Athlon XP (Thoroughbred-B) 2400+ i wsadzenie
go do tej plyty (niby go obsluzy)?

Da sie to jeszcze jakos podkrecic? Nie zalezy mi rowniez na szynie 200 MHz
hehe ale moze by tegoAthlona dalo tak o 200MHz podkrecic? Czy musialbym
zaktualizoawc bios? Posiadam versje 5.1 a widze ze na necie jest wersja 5.7
do tych plyt. Niestety mam versje Ultra plyty a nie Ultra2, ktora z opisu
biosu wynika obsluguje nawet Bartona :(

Wtedy athlon cena 309, Durona pchnalbym moze za 109 i wyszlo by mnie to 200.
Takim budzetem bym jeszcze dysponowal.

pkruk