Re: serwer w domu

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 13:16:03 MET DST

Dnia Fri, 7 May 2004 12:46:52 +0200, Jarek <jrkd_at_onet.pl> napisał:

> Witam,
> Chciałbym założyć serwer WWW i MAIL, który działałby non-stop w moim
> domu.
> Nie wiem tylko czy zwykły domowy desktop jest w stanie znieść takie
> obciążenie. A może trzeba go w jakiś sposób do tego przygotować ? Jak
> wygląda sprawa ze zużyciem energii. Czy ktoś z was zdobył się na coś
> takiego
> ?

ja mam starego p166mmx. w prawdzie jego glowna funkcja to router,ale
daje sobie rade. wywalasz z niego wszytko co zbedne (fdd,cdrom), dajesz
duzy radiator i wentylator staje sie zbedny. dzieki temu cieszej sie robi
a w dodatku kolejna rzecz pobierajaca enerie odpada. no i jeszcze w szafie
sobie taki komp laduje ;) i juz nikomu nie przeszkadza...

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |