Re: [WROC] -gdzie najtaniej nowe czesci

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 13:10:13 MET DST

Dnia Fri, 7 May 2004 12:49:59 +0200, Marco <notrue_at_interia.pl> napisał:

> wszystkiego
>
> Słysszałem o tym już nie raz, ale sam nigdy nie doświadczyłem żadnych
> kłopotów z serwisem. Czy masz jakieś złe doświadczenia osobiście czy
> tylko
> powtarzasz bajkę?

kiedys na poczatku bylem zadowolony (kupilem obudowe z walnietym zasilaczem
i od reki na drugi dzien mi wymienili zasilacz). ale gdy reklamowalem
dysk, grafike,
i jeszcze cos to zmienilem zdanie. w sumie to mowiac "serwis" mam na mysli
ludzi
tam pracujacych (ale to przeciez element obslugi). jakos nie moglem z nimi
sie
dogadac. albo ja jestem nie komunikatywny albo oni olewaja klientow.
w kazdym razie jak mam kupic cos bedacego w podobnej cenie w innym sklepie
- kupuje
w innym. niestety ceny maja niskie w porownaniu z innymi i trzeba sie
naszukac.
ale oczywiscie wszystko co napisalem to imo.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |