ADF lub XPA poszukuję

Autor: L&N lab (lunaak.spam.akysz._at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 02:42:02 MET DST

Jeśli bezpowrotnie padł komuś skaner HP 6300c z adapterami ADF lub XPA
sprawnymi to chętnie je odkupię - mam sam skaner i tych części nie mogę
dostać, ze USA nie chcą sprowadzać, a polski HP... przemilczę. Może ktoś ma
jakieś sugestie? Gdzie to mogę na Mazowszu wyszukać? W sumie chodzi o
odpady, bo 6300c był sprzedawany podobno z ADF lub xpa jako 6390 (czy coś
tam) lub bez nich jako właśnie 6300c.

Czy warto się przejść na giełdę czy Stodole?
 zpzdr
Rmn