multi-word DMA & Ultra DMA

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_ANTYSPAMpoczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 00:33:33 MET DST

 Mam CD-Rom Teac 40 i niby chodzi wszystko oki ale jak włączę w biosie UDMA
dla tego napędu to powoduje to takie dziwne trzaskanie podajnika albo cos w
tym stylu jak mu wyłączę pio4 to chodzi oki w Windows XP mam włączone DMA i
napęd pracuje w mw-dma . Pytanie czy dla takiej prędkości odczytu 40razy
MW-DMA wystarczy dla pełnego transferu ? Policzyłem sobie to tak
150KB/s*40=6000KB/s=5,85MB/s na MW-DMA to az zanadto co o tym myślicie. Na
tym samym kanale pracuje dysk w trybie UDMA 5. I teraz sam sobie odpowiem
jak oba urządzenia pracują RÓWNOCZEŚNIE to uzyskuje taki transwer jaki
zapewnia mw-dma ?

--
Odpowiadając na mój adres usuń słowo ANTYSPAM