Re: start systemu

Autor: Kaja (melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 00:28:12 MET DST

Thu, 6 May 2004 22:42:27 +0200, na pl.comp.pecet, *Dominik* napisał/a:

> hey!
>
> mam problem...
> od kilku tygodni podczas startu systemu (Win 98 SE) pojawia mi sie za kazdym
> razem pelne menu startu systemu (Uruchom w trybie normalnym, Awaryjnym,
> Potwierdzanie po linii itd) Po ustawowych 2 sekundach system startuje w
> trybie domyslnym czyli normalnym. Trwa to koszmarnie dlugo i juz zaczynam
> tracic cierpliwosc i mysle o reinstalce.
>
> Co powoduje stale pojawianie sie pelnego menu startowego ?
> Sprawdzilem BIOS i nie znalalem w nim nic niepokojacego.
>
> Skad sie to wzielo ??

Poodhaczaj w "msconfig" to co Ci niepotrzebne. Ja mam tylko 2x Load Power
Profile i scandisk
Poza tym musiałam w rejestrze, w Run i RunOnce pousuwać to co powodowało mi
konflikt ( to czego w zasadzie nie instalowałam, a instalator sobie i tak
zainstalował), bo mi się ciągle samo w msconfig przestawiało/zaznaczało i
system uruchamiał mi Win. w trybie awaryjnym, albo wywalał błędy.

--
Pozdrawiam,
  Kaja