Re: komp uzywka - co to bedzie

Autor: Jacek Bonicki (boni_at_usun.mnie.neostrada.do.konca.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 00:02:25 MET DST

Użytkownik "Grzech" <surym_at_poczta.spam.onet.pl> napisał w wiadomości
> znajomy kupil uzywke, poprosil abym zasugerowal ewentualne upgrady
> tak sobie myślałem, czy nie dolozyc 256 MB ramu i nie zainstalowac w2k
> na tym kompie.
> ale póki co - czy ten proc uciągnie DVD? z divx może być różnie... ma
> tam być jeszcze nagrywarka, co dodatkowo przemawia za zainstalowaniem
> w2k

Powinien uciągnąć, divx zresztą też (ale nie wiem czy nie trzeba będzie
zmienić karty graficznej - nawet na jakąś używaną rive tnt). A po dołożeniu
128 MB ramu XP będzie ładnie śmigał (jak się wyłączy graficzne
przeszkadzajki to XP jest szybszy niż 2k).

pozdrawiam

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \