Re: Proszę o ocenę zestawu komp.

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 22:48:56 MET DST

krimisek wrote:

> Dziwne bo ja mam 256ramu i naprawde nie narzekam na gry (np unreal
> tournament 2004) razem z moim radeonem 9000pro.

Ale istnieje duze prawdopodobienstwo, ze niestety za kilka miesiecy
zaczniesz narzekac. Np. Farcry lubi miec 1GB na pokladzie chociaz
faktycznie na R9600 pro to sie raczej nie zaszaleje na maks.
ustawieniach w tej grze i 512 MB jeszcze przez jakis czas miejmy
nadzieje wystarczy do w miare komfortowego grania w wiekszosc tytulow.
Zreszta wiekszosc tych gier to teoretycznie sie dla 13-latkow nie
nadaje.

Pozdrawiam