Re: Drukarka

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 21:59:53 MET DST

wieniuszka wrote:

> funkcje druku w kolorze nie byly
> dla mnie istotne). Jestem absolutnie pewien, ze jestem na tym interesie 'do
> przodu'.

Poza tym czy Ci potrzebne drukowanie w kolorze? Zdjecia z cyfraka a tym samym
wszystkie grafiki w podobnych formatach mozesz przelac na papier w fotolabie i
na pewno bedzie taniej (przynajmniej jesli chodzi o mniejsze formaty). Tez
ostatnio doszedlem do wniosku, ze nie ma racjonalnego powodu zeby kupowac nowa
i tania drukarke atramentowa.

Pozdrawiam.