Re: Drukarka

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 20:49:17 MET DST

In the begining that were darkness. And then Michal, on czw 6. maja 2004
16:03 in article <c7dgh2$9tc$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

> Witam wszystkich, jaka mozecie polecic drukarke kolorowa do zwyklego
> uzytku domowego (drukowanie jakis dokumentow), tania w eksploatacji, max.
> do 400 zl. ???
Nie jestem ekspertem od drukarek, ale radze Ci przemyslec co nastepuje: nie
jest istotne, jak tanio kupisz drukarke, ale ile beda kosztowac tusze do
niej i jak czesto bedziessz je musial wymieniac. Zauwaz, ze wiekszosc
tanich drukarek atramentowych jest sprzedawana z 'rozpedowym' tuszem, ktory
starcza na wydrukowanie 15-20 stron.
Kiedys stanalem przed identycznym jak Ty problemem, i po krotkim
przeliczeniu dozbieralem pieniedzy i kupilem laser (fakt, ze potrzebuje
drukarki tylko do drukowania tekstu, wiec funkcje druku w kolorze nie byly
dla mnie istotne). Jestem absolutnie pewien, ze jestem na tym interesie 'do
przodu'.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam