Re: Czy ten DDR do smieci?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 08:43:51 MET DST

On 05-05-2004 14:02, MovieJack wrote:

> Witam!
> Memtest86 na 7 testów wywalił 3 błędy (niestety nie mogłem puścić go na
> dłużej) czy to oznacza ze pamięć jest do kitu? Komp dość często ma nagłe i
> niespodziewane zwiechy. (256MB)

spróbuj test uruchomić kilka razy, na dłużej. Za każdym razem spisz błędy.
Jeśli są powtarzalne (te same obszary pamięci), to jest wysoce
prawdopodobne, że to pamięć.

Spróbuj zamienić pamięci miejscami (jeśli masz > 1). Sprawdź. Włóż tylko 1
szt. Sprawdź.

Pożycz od kolegi sprawną pamięć i zobacz czy wtedy wychodzą błędy.

Przetestuj swoją pamięć na kompie kolegi.

Pozdrawiam,

--
misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>      ***