Re: Montaz przez USB/FV

Autor: Notmyanus (notmyanus_at_CIACHpoczta.onet.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 23:11:13 MET DST

> Konkretnie chodzi mi o zarchiwizowanie kaset VHS oraz [glownie] o
zgrywanie
> materialow z tunera sat z dyskiem, tuner nie ma FV. Co powiesz o Pinnacle
> http://skocz.pl/cec cena 980 brutto albo Plextor http://skocz.pl/ced

tnij please posty

co do archiwizacji (co trudno nazwac montazem) - ja jestem zwolennikiem
pakowania sygnalu z magnetowidu przez kamere cyfrowa wprost na firewire i
przechwyt w natywnym kodeku dv. daje to generalnie najlepsza jakosc, chociaz
niestety - niektore cyfry sa czule na zaklocenia sygnalu analogowego (np.
cala linia sony), i czasem fragmenty zjechanej kasety interpretuje jako
szum, zastepujac obraz oryginalny niebieskim ekranikiem.

wada tej metody jest oczywiscie koniecznosc posiadania kamery cyfrowej.
zawsze mozesz jednak ja od kogos pozyczyc.

co do wspomnianych kart: absolutnie szkoda byloby mi kasy na tego typu
sprzet. wolalbym dolozyc druge tyle i zaopatrzyc sie w kamere.

z kart przechwytujacych nie korzystam juz dobre trzy latka i wspomnienia mam
nienajlepsze (z modelami z podobnej polki cenowej). moze cos sie poprawilo z
technologia, ale jesli jestes zmotywowany do inwestycji w taka karte, nic
nie doradze.