Re: Montaz przez USB/FV

Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) (alex_at_graf.torun.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 19:03:07 MET DST

On Wed, 5 May 2004 16:08:41 +0200, "Tomek" <tomasz[nospam]@caria.pl>
wrote:

>Witam!
>
>Prosze o pomoc w doborze karty do montazu video. Karta MUSI byc zewnetrzna
>gdyz mam tylko notebook'a. Chodzi o przygotowanie materialu na plyte DVD.
>Temat ten na pewno sie juz przewijal, ale przeciez co chwile pojawia sie
>jakis nowy sprzet. Budzet: okolo 1000zl.

Około 1000 nie wiem, czy znajdziesz coś konkretnego ponad tunerami na
USB2. Proponuję zewnętrzny konwerter AD/DA (canopus
<http://www.canopus.com>, pinnacle <http://www.pinnaclesys.com>, być
może coś tajwańskiego) - warunkiem jest, że masz port firewire. Na
Allegro być może trafisz coś tej klasy. Jedna uwaga - note-y ze
średniej półki sprzed 2 lat raczej nie wytrzymają transferu z
konwertera. Jeśli nie jesteś wybredny, prawdopodobnie starczy któryś z
zewnętrznych tunerów, o ile będziesz przechwytywał obraz w 1/2 PAL.

ALex

--
BĘDĄ LUDZIE LATAĆ W POWIETRZU, TAK JAK LATAJĄ TERAZ PTAKI,
DZIĘKI WKŁADKĄ MAGNETYCZNYM ROMI. :))