Re: Gdzie to przestawic? bios?...hmm

Autor: marcus075 (ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Wed 05 May 2004 - 22:55:50 MET DST

Na obywatelu Zygo oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło
następujące zeznania...:

> Mam maly problem..moze banalny, a sprawa przedstawia sie nastepująco:
> Ostatnio zainstalowalem sobie XP bo wczesniej jechalem na 98 no teraz przy
> każdym wylaczaniu komputera, komputer ladnie wychodzi z systemu, wylącza
> wszystkie dyski i tak pozostaje nie wyłączając sie do końca tzn. widnieje
> napis że można go wyłączyc (ręcznie). Mam obudowe ATX wiec taki problem nie
> powinien istniec. Przy 98 wyłączał sie bez żadnej mojej pomocy. Jestem
> przekonany, ze tu chodzi o przestawienie jakiejs opcji w biosie, ale której?

postem tym suregujesz, że system ingeruje w BIOS? włącz w systemie
zaawansowane zarządzanie energią albo zapytaj na alt.pl.comp.o.windowsxp

--
Stałe piętno dla TPSA: za robienie mnie w c***a!
Pozdrawiam- marcus075