Gdzie to przestawic? bios?...hmm

Autor: Zygo (zygooo_at_wp.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 18:58:19 MET DST

Witam

Mam maly problem..moze banalny, a sprawa przedstawia sie nastepująco:
Ostatnio zainstalowalem sobie XP bo wczesniej jechalem na 98 no teraz przy
każdym wylaczaniu komputera, komputer ladnie wychodzi z systemu, wylącza
wszystkie dyski i tak pozostaje nie wyłączając sie do końca tzn. widnieje
napis że można go wyłączyc (ręcznie). Mam obudowe ATX wiec taki problem nie
powinien istniec. Przy 98 wyłączał sie bez żadnej mojej pomocy. Jestem
przekonany, ze tu chodzi o przestawienie jakiejs opcji w biosie, ale której?
Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam