Monitor LCD + CRT (kila pyt.)

Autor: sebbie (sebbie_at_interia.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 21:08:56 MET DST

bylo juz troche o tym na grupie, ale nikt nie napisal, ze sam uzywa takiego
rozwiazania i ze dziala na 100%

LCD belinea 101920 polaczony przez DVI (jaki kabel - DVI jest dokladnie
potrzebny - na komputroniku widzialem single-link i double-link czy jakos
tak)
+
Monitor CRT podlaczony analogowo

wszystko przez jedna karte graficzna z _jednym_ ramdac'iem (ATI radeon 9200)

czy ktos ma cos takiego i dziala to to? (aby byla 2 _rozne_ obrazy/pulpity -
na obu monitorach - w ogole jak to wyglada z poziomu sterownikow ATI? nigdy
nie mialem karty ATI i nie wiem jak to u nich wyglada - czy podobnie jak na
detonatorach przy geforce'ach?)

na grupie ktos pisal ze takie cos zadziala (ze LCD nie potrzebuje drugiego
ramdac'a)
koles w sklepie (AREST wrocek) powiedzial ze nie sprawdzal ale jego zdaniem
z 1 ramdaciem - tylko klonowanie (wydaje mi sie ze nie ma racji - ale chce
sie upewnic)

pytania istotne bowiem chce kupic mozliwe najtansza karte graficzna (z
przyzwoita jakoscia - a nie wydajnoscia 3d), ktora umozliwi mi prace
2-monitorowa. (te ATI ~ 200zł)

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
sebbie
ps. z ciekaowsci co szybce w 3d - Geforce 2 (pelny) czy ATI radeon 9200
64bit