USB DISK

Autor: Norbert (kolek[_at_)
Data: Wed 05 May 2004 - 21:06:47 MET DST

dostalem usb disk i mam z nim maly problem. otoz u mnie na kompie nie
dziala. u wszystkich znajomych wykrywa go jako "masowe urzadzenie
magazynujace USB" i mozna nagrac pliki bez problemu, a u mnie jako "nieznane
urzadzenie" i nie potrafie nic z tym zrobic. wzialem sterowniki (z windowsa)
od kolegi na ktorych u niego sprzet dziala i nie chce sie zaistalowac.
gniazda usb raczej nie sa uszkodzone, poniewaz dziala na nich skaner,
drukarka oraz modem (przez telefon gsm) bez zadnych zarzutow. prosze o pomoc
w rozwiazaniu problemu (system windows xp)

--
Norbert