Re: System BIOS ACPI (restart komputera) [bylo]

Autor: snoopy (nhr_at_polanet.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 19:52:04 MET DST

Użytkownik Virus_7 napisał:

> Sorki, ale ja bym stawiał na zasilacz.
> Spróbuj wyłączyć wszystkie zbędne rzeczy oprócz tego nieszczęsnego dysku.
> Tzn. odłącz CD-ROM, wyjmij wszytskie karty PCI, odłącz Flopa.
> Jeśli będzie działało stabilnie, spróbuj porzyczyć zasilacz od kolegi.

Jesli chodzi o zasilacz, to bylem pewny ze jest sprawny. Okazalo sie ze
to nieszczesny Athlon - ktory byl ukruszony (stary dziadek juz z niego
byl, a ja go juz takiego dostalem), i dopiero kiedy przestal dzialac
przed chwilka calkowicie, okazalo sie ze zmiana procesora calkowicie
wystarczyla i teraz wszystko juz dziala OK. Dzieki za zainteresowanie
wogole tematem :) Pozdrawiam rownierz.

--
[ Best Regards - Snoopy | Live   every  day  as ]
[ nospam_nhr_at_polanet.pl | if it were your last, ]