Re: System BIOS ACPI (restart komputera) [bylo]

Autor: Virus_7 (virus_7_at_spam.o2.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 17:07:08 MET DST

Użytkownik "snoopy" <nhr_at_polanet.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow. Wiem ze to bylo, przejrzalem archiwum i
> pogooglowalem, i moj problem jest podobny do wielu innych jakie
> pojawialy sie juz na ten temat, a jednak nie moge dojsc do rozwiklania
> tej zagadki, a komputer potrzebny mi jest sprawny od zaraz i zaczyna
> mnie to juz mocno irytowac.
>
> Mowa tutaj o restartach. Sprzet dzialal OK do dzisiejszego ranka, dopuki
> nie postanowilem sprawdzic procesora dla kumpa (Athlon 1900 - zepsuty).
> U niego nie dzialal - wiec wrzucilem do siebie - i to samo - nie dziala,
> komp tylko mrugnal - wiatraczek ledwno drgnal i nic. Powrocilem do
> [...]

Sorki, ale ja bym stawiał na zasilacz.
Spróbuj wyłączyć wszystkie zbędne rzeczy oprócz tego nieszczęsnego dysku.
Tzn. odłącz CD-ROM, wyjmij wszytskie karty PCI, odłącz Flopa.
Jeśli będzie działało stabilnie, spróbuj porzyczyć zasilacz od kolegi.

Pozdrawiam

--
[ Virus_7 || AMD & nVidia User ]
[ virus_7_at_tlen.pl || GG: 2812776 ]