Rozmiar wszystkich plikow i folderow a zajety obszar dysku

Autor: Adam Klimczyk (fake_at_mail.com)
Data: Wed 05 May 2004 - 16:35:26 MET DST

Witam

Mam Windows 98SE. Partycja C ma pojemnosc 1,95GB. Od jakiegos czasu system
wyswietla komunikat, ze na dysku C nie ma miejsca no i ze nalezaloby cos z
tym zrobic. Ale - gdy wchodze na partycje c, zaznaczam wszystkie pliki
(ukryte tez), daje wlasciwosci to ich calkowity rozmiar to 1,36GB. Zas gdy
wybiore wlasciwosci partycji C, jest tak jak komunikuje Windows - malo, bo
tylko ok 50 MB wolnego. Hmm... Rozumiem - roznica kilkunastu, kilkuset
mega. Ale zeby 500? Czy moge prosic o pomoc w tej sprawie? Scandiskiem
sprawdzalem - zadnych bledow nie wykryl. Dysk to Segate Barraude 80GB.
Wiem, wiem - powinienem byl na partycje C przznaczyc wiecej miejsca ale
madry Polak po szkodzie.
Kiedys odtwarzalem obraz dysku z Ghosta. Ale to chyba nie to...
Wyglada to nastepujaco: www.voodoo-homepage.prv.pl/hmm.jpg

Z gory dziekuje za pomoc.

--
<< Adam :: Voodoo_:: Klimczyk :: gg :: 241813 <<